Google analytics

Verzamel belangrijke data om jouw bedrijf te verbeter tegelijkertijd de klantbeleving op jouw site. Google Analytics bestaat uit de 4 volgende primaire onderdelen:

  • Doelgroep (audience): wie bezoekt jouw site?
  • Acquisitie (acquisition): waar komen de bezoekers vandaan?
  • Gedrag (behaviour): wat doen de bezoekers op jouw site?
  • Doelen (goals): wat levert het jou op? (in conversies en/of geld).

Het doel van Google Analytics is waardevolle informatie creëren. Naast het verzamelen van deze informatie voor jouw organisatie, creëer je die ook voor jouw bezoeker. Deze informatie kun je namelijk perfect gebruiken om je website te optimaliseren zodat de gebruiker makkelijker en sneller vindt wat zij nodig hebben. Hierdoor wordt ook de website kwaliteitsscore verhoogd wat resulteert in een hogere positie online. Meer u meer informatie of ook uw campagne professioneel laten opzetten? Maak dan gebruik van onze expertise en neem vandaag nog vrijblijvend contact met ons ons op.

Direct contact?

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie.